Survived

Jag överlevde dagen gott folk :)  Jag lyckades skriva Business Studies uppsattsen på ungefär en timme eller nåt sånt, tog den inte så seriöst men det blev helt okej. Historie uppgiften är såå jobbig. Den tar kål på mig, gosh! Innan jag började plugga idag så hade jag skrivit nästan ett halvt A4, nu har jag skrivit nästan 3 sidor. Jag är ganska stolt faktiskt :D Visserligen har jag suttit här i soffan framför datorn från kl10 i morse tills nu kl23 typ non-stop...ja, jag kan ju säga att jag är rätt så seg när jag pluggar :P Men jag tog mig i alla fall tiden att sitta här nästan helt oavbrutet i 13 timmar för att plugga! Det händer inte så ofta.
Men jag är fortfarande inte klar med uppgiften =/ Jag har skrivit om Europa och Sydafrika under imperialismen, så nu ska jag jämföra dem...det borde inte vara så svårt men grejen är den att jag alltid gör saker svårare än vad de egentligen är! Damn it.

Jaja, i morgon har jag bara en lektion som börjar kl 12.45-14.00 =) Så jag har ju lite tid på mig innan jag åker hemifrån.

Jag kan säga att om man sitter i soffan, med tangentbordet på soffbordet och typ en 50" tv som datorskärm...då får man ont i ryggen, axlarna, nacken, benen, plus att ögonen typ ploppar ut. Lite massage skulle inte sitta fel, jag får övertala någon i skolan i morgon!






Nu ska jag sova ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0