Panik

Det är så grymt mycket i skolan just nu så man spyr på allt! Idag ska jag, Sissel och Sofie köra en heldag med plugg eftersom vi har redovisning i Business Studies på tisdag som vi inte ens har börjat med...Oops :)
Plus att vi har en inlämning i Historia tills på fredag som jag heller inte har börjat med eftersom jag verkligen suger på historia, så vi får se hur det går med det! ^^

Vecka 14 har jag:
-Idrottsledarskap inlämning: Idrottsskador
-Redovisning om Jane Austen på Engelska
-Matteprov om Geometri
-Svenska inlämning om Upplysningen och Romantiken

Det är ganska mycket att göra på En vecka enligt mig =/

Ungefär så här känner jag mig just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0