Presenter

Jag sitter och letar på Internet efter bra presenter jag kan önska mig i 18-års present! Väldigt roligt faktiskt :D
Man hittar allt möjligt från fallskärmshoppning, bungyjump, massage, dykning, klättring, forsränning...ja, det finns allt möjligt.
Jag fastnade för ett par saker som jag hittade: Chokladprovning, Pistolskytte och Chokladmassage!

Chokladprovning för 2 kostar ca 800 kr
Pistolskytte för 1 person kostar 900 kr
Chokladmassage för 1 person i 80 min kostar 800 kr


Frågan är vilken sak som roligast att uppleva?


-Alltså pistolskytte låter ju som en riktigt rolig upplevelse, men då måste jag gå själv.
-Chokladprovning har jag i alla fall någon med mig och får smaka på god choklad! Men är det en bra 18-års present?
-Chokladmassage låter väldigt härligt :D Först en bodyscrub och sedan en skön massage med olja gjord på choklad...är det värt pengarna?

Chokladprovning för två upplevelse
 
Pistolskytte upplevelse





Kommentarer
Postat av: Karin

Fan vad ballt med pistolskytte! Kan man inte gå två då?

2009-03-19 @ 17:24:00
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan säkert köpa för 2 men det blir ju dubbelt så dyrt ;)

2009-03-19 @ 22:20:09
Postat av: Karin

Fast det kanske är värt det...? ;)

2009-03-21 @ 10:45:37
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0