Stuff from USA, sweet

Mina släktingar från USA kom hit till Sverige för några dagar sedan, kul kul^^ Smart som man är beställde jag lite saker som hon skulle köpa med sig från USA eftersom typ ALLT är billigare där. Det som jag var mest taggad över att få var massa olika nagellacks-grejer..Men...hon hittade inget av dem :( Så Det blev lite annat smått å gott istället:





- Pepto Bismol - är egentligen nånting mot magbesvär :P men jag har hört att det funkar bra som ansiktsmask, så jag kör på det! Dessutom är det rosa och det luktar bubbelgum^^

- 3 Handkrämer och 2 Antibakteriegel från Bath and Body Works - Love them!

- 1 nagelbandskräm

- 3 läppglans från Victoria's Secret - luktar såå gott!

- 1 mascara från Covergirl

- 2 mascaror från Maybelline

- 1 ansiktskräm från Clinique - kostade bara 190 spänn, ja tack!

- 1 krämrouge, 1 liten foundation och 1 necessär från Clinique


Allt det här gick på endast 500 kr, ibland är livet bara för underbart ^^

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh, mi piace! molto.

2009-07-30 @ 20:00:23
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

^^ me too!

2009-07-30 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0