Bakade chokladbiskvier!

För några dagar sedan så kände jag för att prova på att baka chokladbiskvier eftersom de är helt oemotståndliga!
Jag letade runt efter ett bra recept på Internet och till slut hittade jag ett som verkade bra.
De var inte alls svåra att göra, det tog bara lång tid...Ungefär 2 timmar allt som allt, p.g.a. att de ska stå i frysen typ en timme innan man gör sista grejen. Om man inte börjar med bakningen kl.22 på kvällen kanske man har lite mera kraft än vad jag hade, men resultatet blev underbart!
De smakade nästan precis som de man köper, min kräm var inte lika fluffig. Men jag får väl prova mig fram med olika recept tills jag hittar det ultimata ;D

Så här såg de ut i alla fall till slut:

 


 
So delicious!




Kommentarer
Postat av: Karin

Mmmm...

2009-02-20 @ 23:38:27
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0