New Moon

Var på bio idag med Karin, Linda och Sofie och såg New Moon. Har velat sett den ganska länge, men kände att jag ville vänta lite tills alla skrikande och gråtande tjejer har lugnat ner sig och sett den 5 gåner på bio. Så nu kändes det som att stormen har lugnat sig, fast man kan ju inte få allt...det var ändå några som satt och fnissade när dom kysstes och så, please...
Jag tycker filmen var ganska som jag väntat mig, inte jättebra men inte jättedålig heller..det var lite av varje. Den hade sina bra stunder men också en del sega. Helt okej var den :)
Medans vi tittade på filmen tyckte jag att jag kände igen vissa ställen de var på, och eftersom de var någonstans i Italien under vissa scener så kollade jag upp på Imdb.se vilka olika inspelningsplatser de varit på. Det visade sig att de var i Siena i Italien där jag och mina föräldrar var i somras när vi bilade i Italien :) Det var under vissa scener så som bland de rödklädda människorna och vid klocktornet.




Där ser man :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0