Nya James Bond

I natt var jag, björn, karin och 5 pers  på Rigoletto och såg premiären av "James Bond - Quantum of Solace" kl.24.00.
Den var helt okej! Jag har dock inte sett den förra filmen som jag har hört var väldigt bra, men jag tycker att den här filmen är sevärd :) Väldigt mycket action och bra special effekter.




I kväll ska jag, björn och cajsa (björns syrra) gå på Halloweenfest nånstans i typ Lidingö. Är så taggad! Det är självklart utklädnad som gäller, eftersom jag ÄLSKAR att klä ut mig på Halloween så ska det bli riktigt nice!
Kanske kommer det upp lite bilder senare, who knows...
Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig, men det blir inte sjuksköterska som förra året! Det blir något helt nytt i år.

Hoppas ni har en grym kväll

C u l8er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0