Tecken på att du behöver semester

1. Du har slutat dammsuga. Knastret under fötterna påminner dig om en sandstrand.
2. Timslånga luncher är ett minna blott. Numera bilar du ner till Tyskland och tillbaka för att köpa bratwurst.
3. Du låtsas att din pojkvän inte pratar svenska. Det är enda sättet för dig att hitta motivationen att ligga med honom.
4. Din chef klagar på att du inte får någonting gjort. Bara för att du har brett ut en handduk över skrivbordet och värgar kliva av.
5. Igår vaccinerade du dig mot japansk encefalit. För skojs skull.
6. Du har bytt ut ditt vanliga frukost te. Mot piña colada.

Well, jag kanske inte dricker piña colada på morgonen, men jag behöver semester känner jag!

( Det där med att dammsuga kan jag ju alltid använda som en ursäkt ;) )


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag åker frivilligt med dig honey :)

2008-03-10 @ 20:17:28
URL: http://jejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0