Killar,poker och..jag?

Pust. Mina föräldrar är nu i Idre så jag o min käre bror är då ensamma hemma ( FF! XD ) vilket är SÅ skönt. Förutom att Patrik har sina grabb-polare här som verkar ha slagit läger nere i våran källare... Dom kom hit igår vid typ 19, spelade poker tills kl 02 nere i källaren, gick upp till övervåningen o satte på kareoken och sjöng hejdlöst och brutalt högt till låtar så som: Hot Stuff och Highway to Hell.. till sist gick dom ner igen och spelade poker till kl 06 på morgonen.

Dang! Jag slocknade vid 01.00 och gissa om jag vaknade när 6 st. 18-åriga öl-luktande fulla killar ställer sig vägg i vägg med mitt rum och sjunger Highway to Hell?! Jo det kan man ju säga att jag gjorde...

På morgonen såg det ut som det hade varit minst 20 pers. nere i våran lilla källare och grisat ner med ölburkar och allt möjligt crap...men jag hittade 10 spänn som jag la beslag på! moahaha..

Jag märkte då på morgonen att alla hade sovit över och drog inte förrän typ vid 14 idag...suck...och nu är dom tillbaka igen! Plus att dom har ökat med några fler 18-åringar....då tänker väl alla: men varför klagar du på att du har ett gäng 18-åriga grabbar i huset där du är ensam tjej?
Jo, problem number one är då att min bror är med, dom sitter i en klump och spelar poker som jag inte fattar ett skvatt av, man vill inte ens gå ner på nederväningen eftersom det stinker rök (gånger 50!), det lunktar gammal öl, mat och luften är helt tjock eftersom det är så instängt..till slut så finns det inte en enda snygging bland dom alla som liksom Turns me on, you know what I mean!?

Så nu måste jag stå ut Minst en kväll till...aarrgh! Jaja lite alkohol kanske gör så att jag bryr mig mindre? What do you say?




Peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0