Coldplay

Äntligen så kommer mitt efterlängrtade band till Sverige i höst (september). Yes, jag snackar om Coldplay förstås. Biljetterna släpptes idag, kostar 500 spänn, ett fårtal biljetter till ena dagen kvar och jag tvekar?! Jag borde egentligen bara gå och köpa mig en biljett utan att ens tänka. Men nehejdå, jag sitter här och funderar över min svaga lilla ekonomibudget jag har för tillfället...
Jag har råd, men eftersom jag ska köpa sprit till helgen så kommer alla pengar jag har för tillfället helt plötsligt trollas bort som om dom aldrig funnits.

Så är det att leva med Camillas minibudget varje månad. *Yippie*

Men jag kommer ju ångra det så GRYMT mycket om jag inte köper en biljett!

Perfekt, då var det bestämt!


Ticnet...here I come ^^


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0