Uppdatering

Jaha gott folk, here I am :)
Så här på sommaren orkar jag inte sitta inne  framför datorn och skriva på min blogg när det är så fint väder ute, så det är anledningen till att jag inte har varit här så ofta...plus att jag har björn att leka med nu ^^
Men för lite uppdatering:
-Jag har spelat några golftävlingar, dom har gått åt helvete :) En gång kom jag t.o.m sist, golf är så roligt ibland!
-Jag har spelat tennis med marre-sarre där björne var boll-kalle, vi badade även i det iskalla havet. Det var nice.
-Jag har jobbat i den äckliga kiosken på golfklubben 5 gånger (sista jobbdagen är imorrn), där min chef är som en tjej med pms (det vill säga att han har humörsvängningar på hög nivå). Men pengar är pengar :)
-Jag och my loverboy gick på bio och såg "What happens in Vegas". Så jÄvla rolig ^^
-Jag och the ladies från skolan såg "Sex and the city"-filmen. Hur bra som helst.
-Bakat massor av kladdkakor med böörn. Yummy*
-Solade ryggen i två timmar igår utan att använda solkräm, inte smart. Det ser nu ut som om jag har vita trosor på mig all the time eftersom jag brände både hela ryggen och under rumpan. FINT!

Sen har jag nog inte hunnit med så mycket mer tror jag ^^

Men jag and the family drar ju till USA nästa lördag, GRYMT! En nackdel är dock att jag inte kommer få se mina vänner and  my precious på 3 veckor :( Men presenter ska jag allt ta med hem till dem så att dom blir lite glada!

Lite bilder kommer upp senare när sommarlovet är över :)

Puss på er sunshines ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0