Sex 4 ggr/vecka: lev längre!

Jag satt och kollade på "Oprah" när jag kom hem
från skolan idag där dom bland annat snackade om
självaste penisen! Shit tänkte jag, detta måste jag ju
kolla på XD
1. Det var nån kille som hette Dr. Oz som svarade på
frågor och en sak som han sa var att om en kille
har svårt att få upp den (det vill säga får erektion :P)
så kan han käka rå vitlök. Så där har ni ett tips killar,
om det nu finns nån kille som läser det här.. :P

2. Sen sa denna Dr.Oz att om man har sex ca 4 gånger
i veckan så lever man längre! ;D Haha, ja då har ju
killarna något att skylla på om dom alltid vill ha sex ^^

3. Om man har väldigt torr hud, så ska man käka saker
som innehåller omega3...om du nu inte visste det så
kan ju det vara bra att veta.

4. Om du ligger i sängen på natten och inte kan somna,
så ska man tydligen absolut inte sätta sig och kolla på TV
eftersom man blir pigg av det...tycker personligen att det kan
vara tvärt emot... Men iaf så om du inte kan sova så ska du
dricka MJÖLK (även hur äckligt det nu än är..).

5. Till sist så gjorde dom ett test:
Vem fiser mest av kvinnor och män?
Svaret: Män 3,3 liter/dag och Kvinnor 3 liter/dag.

Så även om det verkar som om män fiser mer,
så är det nog så att vi kvinnor är bättre på att dölja det!

image96 image97
Dr.Oz                                                                         Oprah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0