Ny och fräsch hårpermanent ^^

Jahapp då har man gått och blivit korkad i huvudet...
haha nja inte riktigt, jag menat förstås att jag gått och
blivit krullhårig, förstår du mitt lilla långsökta skämt? ;D
Var och permanentade mig efter skolan idag, och där satt
jag inne hos frissan i över 2 timmar...nice -.-
Det blev inte HELT som jag hade tänkt mig, men HEY, jag
klarar mig XD Huvudsaken är att det är lockigt..och det är det!
Jag ser bara ungefär ut som Eva i "Eva & Adam" filmerna... ;-P
Hoppas bara att det inte påverkar mitt attraktiva yttre ;D haha

 

Nå...what say you? ^^

Kommentarer
Postat av: sissel

Det blev ju skitsnyggt ju! :D Way to go girlfriend ;P

2008-01-08 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0