När jag dör, ge mig en mobiltelefon!

En sak som jag måste säga till mina framtida barn
innan jag dör:
Lägg en mobiltelefon i min kista, you never know...
Ja, men tänk va läskigt om man skulle bli begravd och
helt plötsligt bara vakna till liv på något konstigt sätt...!
Ja, då ligger man ganska dåligt till...med tanke på att
man då ligger begravd under flera ton jord i en trälåda..
utan syre =/
Haha.
Man vet ju inte om det har hänt eftersom hur ska man
kunna veta att det kanske är nån liten stackare som
ligger där under marken och skriker på hjälp? Näe det
är inte så lätt att veta...inte så länge man inte har en MOBIL! :D

Det gott folk, is what i fear in my life...
image91           image92= Let me rest in peace ^^

Kommentarer
Postat av: vilseistockholm.blogg.se

Ah håller med! Fett läskigt! Man vet ju aldrig när man kan behöva en telefon till hands.. ;)

2008-01-16 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0