Corbin Bleu

Kalla mig barnslig, MEN, jag måste säga att Corbin Bleu är
grymt gullig ^^ För er som inte vet vem det är så är han med i
"High School Musical" filmerna som Chad.
Han verkar vara supersnäll (efter de små videosnuttarna jag sett)
och hans armar är så jäkligt snygga!
Hehe hans hår kanske inte är det bästa ;P men skit samma!
Det skulle ju inte göra något om han åkte hit till Sverige
och knackade på min dörr :D

  
1. NICE, men örhängena är ett STORT minus
2. Hm vad är det för uteliggarstil?
3. Nja, jag tror jag dissar skägget

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar honom
han är underbar i jump in åååååh

2008-01-11 @ 19:05:15
URL: http://jejas.blogg.se
Postat av: milla

ja men visst är han gullig :D

2008-01-12 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0