Back from Idre :)


Nu har jag inte skrivit här på ett tag, men jag har en väldigt enkel förklaring!
Jag och Marre har varit i Idre :D vi åkte i tisdags och kom hem idag, det var
super nice. Det var grymt mkt snö =O och det snöade varenda fucking day!
Det gick knappt att åka skidor för det snöade så mycke, men vi åkte faktiskt
4 dar i rad ^^ Marre var den coola snowboardåkaren och jag var den
amatörmässiga skidåkaren :)
Of course mina vänner har jag BILDER att dela med mig:

 <--Marre  <--Camelen

Klart att vi åkte snöskoter varje dag efter skidåkningen!
Jag vet själv om att jag suger på att köra, eftersom jag kör högst i 50 km/h...
men jag håller mig nere på 40 km/h oftast ^^ Men vafan, det är as läskkigt att köra
i 70 km/h om det är massa svängar här och där.
Sen kom Marre där som aldrig kört snöskoter och ba gasar på för full rulle!
Damn! Jag höll ju fasen på o pinka i brallan när jag satt bakom henne.
Det var en lite upplevelse kan jag säga...sen efter det ville jag inte åka med
Marre längre. Yes box!
Här har ni några FINA bilder på oss:

  
1. Jag är då byggarbetaren i ORANGE dräkt, och Marre är racerföraren
    i blå dräkt.
2. Marre: the crazy one!
3. Jag o brorsan :P är jag inte för gullig i min dräkt?

<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

din lilla fjolla 100 km/h ska det vara det ska gå så fort att du inte hinner se guppen och sen är du körd du flyger och landar och hela kroppen gör ont hahaha :D så är mina skoterturer!

2008-01-07 @ 12:49:03
URL: http://jejas.blogg.se
Postat av: milla

Yes that's me: Fjollan :)

2008-01-07 @ 20:30:38
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0