Adobe Photoshop CS3

Jag har börjar komma in i min lilla Photoshop värld igen,
för nu har jag nämligen tillgång till Adobe Photoshop CS3...
vilket är en MYCKET bättre version än den jag själv har.
Jag förstår inte riktigt hur jag fick det här nya programmet faktiskt,
jag skulle bara öppna en vanlig bild som jag har och så helt
plötsligt bara dyker det en ruta upp och vips så hade jag
en bättre version, bara sådär!
Ja, jag ska ju inte direkt klaga :D
Men det verkar som om det bara gäller i 30 dagar...
så jag kommer bli helt hysterisk och sitta med det dag och natt!
Så om jag lyckas med några bilder kan ni förvänta er att
dom kommer dyka upp här på min UNDERBARA blogg inom kort...
Jag har redan gjort en bild, men eftersom jag håller på o dö av
sömn och trötthet så blev den inte direkt den bästa jag gjort,
men det är alltid nånting.
So, here you go:



Hehe, ja vad ska jag säga?

Kommentarer
Postat av: bea

åh ja vil ha cs3!

2008-01-09 @ 07:49:31
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0