Massor med film

Denna helg började bra och får se om den håller i sig :)
Gårdagen spenderades framför TV-n med Karin och Sissel
med en tallrik chokladbollar ^^,
Vi såg på The butterfly effect med Ashton Kutcher, hade aldrig
sett den förut med GOSH va den var bra! Verkligen sevärd.
Sen såg vi Edward Scissorhands med Johnny Depp, en
av mina favvo filmer, och den är ju bara så SÖT :D Love it!
Vi såg en snabbis av Ghost Ship, men den va så seg så vi
bytte till Darkness Falls...vilket jag såg ungefär 10 min av
innan jag somnade. Klockan var faktiskt 3 på natten...inte
konstigt att jag var trött.

Idag gick vi upp vid 12, käkade frukost + lunch på samma gång,
sen drog jag iväg hem till Danne och kollade på MERA film :D
Riktigt mysigt. Vi såg X-men 3 med hunken Hugh Jackman,
den va nice. Sen såg vi The illusionist,
den va hur bra som helst. Den är också verkligen värd att se ^^


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Illusionisten äger, och nu vet du äntligen vem Edward Norton är, visst är han skitbra?

2008-02-03 @ 00:31:58
Postat av: milla

hah, jaha är det han? :P Allright, jo men han är väl bra ^^

2008-02-03 @ 09:08:08
Postat av: Linda

Jaa! och han är inte "väl bra" han är muucho bra! Nu kan du gå och se American history X och Fight Club.

2008-02-03 @ 10:17:50
Postat av: Karin

När blir nästa filmkväll? Jag är redo! huhu XD

2008-02-03 @ 14:52:08
URL: http://vilseistockholm.blogg.se
Postat av: milla

aha är det han som är med i dom filmerna? ^^
jag är alltid redo för en filmkväll ;D säg en dag så kan ni räkna med mig ;D

2008-02-03 @ 15:00:46
Postat av: Karin

Fan, vi skulle ju erövra Sissels hus 2night! Bestämde vi inte det..? hmm.

2008-02-03 @ 18:11:13
URL: http://vilseistockholm.blogg.se
Postat av: Linday

ja, jag är på.. (:

2008-02-03 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0