Box pass 45 min.

Igår var det träning med Linday som inte har skett på hur länge som helst! Så det var nice att äntligen ha nån med sig där på gymet. Det blir så ensamt med alla äckliga gamla gubbs som glor på en som om man vore en iskall, suktande ÖL...då känns det bättre om man har en rar vän i närheten :)

I alla fall, så övertalade Linday mig att gå på ett Box pass i 45 min...jag var väldigt tveksam först med tanke på att jag brukar bli trött efter cirkus 10 min när jag boxas. Men FINE tänkte jag, det är ju alltid kul att prova nåt nytt :)

Det var cirkus 15-20 pers där, för det mesta medelålders män o kvinnor.
Först körde man 2&2, självklart var jag o Linday ett par.
Sen efter ett tag skulle en person hålla i en stor tjock "kudde" som den andra personen skulle slå raka slag på.
Men på något sätt kom jag och Linday ifrån varandra, så när jag stog där med "kudden" i höjd med min mage ungefär, kommer en lång tjej (typ 1,90 lång) fram och skulle tydligen slå mot min "kudde" då. Great.
Jag hänge bara med...och så säger hon: håll den högre upp. Självklart gör jag det och sätter "kudden" o höjd med mina små bullar till bröst, och helt plötsligt börjar hon slå värsta mega-punch slag mot "kudden", och jag står där som en vandrande pinne och försöker klent hålla mig kvar på samma plats utan att flyga in i väggen. Det var nästan omöjligt.
Jag trodde seriöst att mina knappt existerande bröst skulle ha plattats till av hennes extremt starka slag.
Men som tur var, klarade dom sig ^^

Men för övrigt så kan jag knappt röra mig idag, p.g.a den extrema träningsvärken, så det var ju bra träning iaf :)
Kanske en favorit i repris nån gång Linday? ;)

Anna Ingman

Kommentarer
Postat av: Linday

aah ;P vi måste göra om det igen (:
Tänk hur det känns för mig nu, jag har också träningsvärk, och inte blev det bättre av att stå på jobbet oavbrutet i nio timmar.

2008-02-23 @ 22:51:45
Postat av: Josiee

skönt med ett pass:)hoppas du får en skön söndag!

2008-02-24 @ 15:22:34
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anonym

http://annagotland.webblogg.se
Skall du till Gotland i sommar?
Vill du veta någonting om Gotland?
Gå in i min blogg, leta upp inlägget om detta ämne och skriv din fråga, jag kommer med svaret!

2008-02-24 @ 20:36:49
Postat av: Emmie

Va kul : )

2008-02-24 @ 20:58:30
URL: http://Eschedrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0