Nyårskris...

Japp då var det NYÅRSAFTON (fast jag borde väl säga nyårsMORGON eftersom klockan är 00.17)...
Ikväll, vad händer då? Ja, vad som helst han ju hända.
Jag såg på ett avsnitt av O.C (det är inte ofta det händer) och där sa dom att det som händer på nyårsafton är det som kommer spegla ditt nästa år...eller nåt liknande =/ Ja men ni förstår väl vad jag menar? ^^
Så, det måste ju hända något riktigt BRA, shit den här kvällen hänger på att mitt liv blir lyckat det närmsta året  =S
Hjälp...
Och jag vet inte ens hur jag ska ha mitt hår eller mitt smink, eller om jag ska ha strumpbyxor eller leggings..och allt möjligt!
Shit, det känns som om jag har nån typ nyårskris (typ medelålderskris fast bara under nyår...)

Haha, jaja vi får se hur det går gott folk...önska mig LYCKA TILL :D

Och GOTT NYTT ÅR på er goa grisar där ute <:o)
image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0