MELLANDAGSREA!

I morrn är det mellandagsrea som gäller!
Oh yeah! Jag ska gå upp kl 7 och vara i stan riktigt tidigt, jag har faktiskt
aldrig varit på mellandagsrean första dagen tror jag!?
Men i morrn, moahah, då ska jag armbåga mig fram för att få det jag vill ha!
That's for sure...

Jag vet iofs inte riktigt vad jag behöver =/
men kläder, skor, smink och allt det där: det kan man
aldrig få nog av XD tihi

Så i morrn eftermiddag får ni en rapport + bilder om vad
jag har införskaffat mig :)

/Rea-älskaren

Kommentarer
Postat av: Lädret

Du, träning på torsdag??
Känner att jag måste träna bort all julmat nu ;)

2007-12-25 @ 22:49:15
Postat av: milla

det ska jag nog kunna klämma in XD
jag tycker vi kör ganska tidigt? kanske vid 11 nån gång? ^^

2007-12-25 @ 23:25:21
URL: http://itisallaboutme.blogg.se
Postat av: Linday

Yesbo´x, det kan vi köra på ;D

2007-12-26 @ 09:40:06
Postat av: Cassie

jobbigt o gå upp så tidigt ^^

2007-12-26 @ 10:58:39
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0