"Kate and Leopold" <3

"Kate and Leopold" är en av mina absoluta favoritfilmer! 
Den är ju bara så romantisk :) man smälter när man ser och hör
Hugh Jackman när han spelar Leopold <3 <3
image12
Exakt så som Leopold är i filmen, så ska en riktig man vara!
Det är min drömkille, utan tvekan! Varför kan inte alla vara som han?

Om jag nånsin skulle träffa en kille som han,
då skulle jag gifta mig med honom direkt! :D
Vilken tjej skulle inte göra det?
Han är snygg, sexig, charmig, gullig, har brittisk accent...
ja, han har DET helt enkelt  :)

Så om du inte har sett "Kate and Leopold", se den!

/Hugh Jackman älskaren

Kommentarer
Postat av: Sissel

Jaså så det e han som e Hugh Jacksson! :P Undrade vem det va när du pratade om honom ^^

2007-12-16 @ 20:40:38
Postat av: Sissel

Jackman* xD

2007-12-16 @ 20:41:10
Postat av: camelen

ja men visst e han GRYMT sexig? XD

2007-12-17 @ 00:19:58
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0