Julafton ^^

Den här julen var ju inte så dum i alla fall ^^
Jag gick upp klockan 12, gjorde mig i ordning, "gästerna" kom,
kollade Kalle Anka, svullade julmat, satt vid datan, öppnade paket
och till sist smällde vi några raketer som min käre bror hade i sitt rum.
Jag fick faktiskt julklapparna jag önskade mig och lite till :D det är ju
inte helt fel.
Som sagt så fick jag min efterlängtade Läpptelefon XD så
från och med nu kommer det bara vara jag som svarar i
telefon hemma hos mig ;-)

En grej som jag inte visste om att jag skulle få var en HEL BOK
om snyggingen Johnny Depp :D Can you believe it?
Så om vi får i läxa att läsa en bok i skolan, då ska jag läsa den...
HAHA eller inte XP
Den här boken skulle jag lätt läsa ut på en dag, det är IOFS väldigt kort,
men, det skulle fortfarande vara den FÖRSTA boken jag läste ut på en
hel dag, vi får väl se...

image37  image38
There you have it ^^

Hoppas du hade en fin fin julafton i år
KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0