Fina Fynd på Mellandagsrean ^^

Yes, då var stressen för denna dag slut efter mellandagsrean.
Kom till H&M kl 09.00 eftersom clubbmedlemmar fick gå in en timme
tidigare och raffa åt sig saker på rean. Men problemet var att det fanns
ju nästan ingen rea på den H&M! Jag blev helt förtvivlad =(
Men men, jag hittade en glittrig tröja, en svart klänning, 3 skärp, ett par trosor,
strumpor och lite smink i alla fall. Så jag var glad ändå =)

Sen drog mammis och jag vidare till Wedins där det var ganska dött med
rea också, fast jag hittade en snygg väska...som inte var på rea -.-
Det var ju just typiskt! Men så tänkte jag: just ja, jag hade ju en kupong
på 10% eftersom jag är clubbmedlem. Men nehej då, det gällde bara
för 10% på REAN. Jahapp...då fick jag pröjsa en sketen väska för 300
spänn under mellandagsrean. Men man ska ju inte gråta över spilld mjölk XD

Vi for vidare till Gina Tricot, och JÄVLARS vad mycket folk det var där!
Det var smockat med folk (kvinnor) all over the place, och kläder låg i högar
på boden och på golvet. Det var iofs 50% rabatt på nästan hela butiken...
Sen står det en jävla barnvagn mitt i gången, utan nån förälder, den står där
och ungen i vagnen ligger o GALLSKRIKER. Fy fan för föräldrar som tar med
sig barn på mellandagsrean och sedan bara SKITER i barnet, bra uppfostran där!

Jag hittade iaf en "linneklänning" eller vad jag nu ska kalla det, en svart klänning,
ett par trosor och ett par GORGEOUS bralls (byxor på ren svenska).

Great, nu är jag komplett bankrutt (det vill säga pank..). Fin fint...

Men här har ni några vackra bilder på ett par saker jag köpte:
      
1-2. Yeap, brallor från Gina Tricot och skärp från H&M.
3. Klänning från Gina Tricot.
4. Linneklänning från Gina Tricot
5. Väska från Wedins

God fortsättning på Mellandagsrean ;-)

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag har också den där gråa linnet :D

2008-01-07 @ 12:55:15
URL: http://jejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0