Beatles...jisses

Jag skämms faktiskt för hur lite jag vet om Beatles!
Mina kära vänner höll nästan på att slå ner mig när
jag inte kände igen en av deras låtar...
Så här sitter jag och lyssnar för fullt på Beatles låtar
och en hel del är riktigt bra faktiskt :D
Jag har inte fått nån favoritlåt än, men
"Can't buy me love" och "Hey Jude" har jag hört förut
och dom diggar jag!

Jag kunde inte ens komma på ETT enda namn av
dom i Beatles...men herregud, klart man har det
i bakhuvudet någonstans men jag var säkert bara lite
trött för att komma ihåg det...

Japp det var ett av dagens i-landproblem, alltså att
jag (en liten % av hela världens befolkning) knappt
kan namnen på dom i Beatles...JISSES.

SEE YA


Kommentarer
Postat av: Linday

pinsamt camilla, pinsamt... ;)

2007-12-31 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0